Працюємо дистанційно

Навички читання мовчки 

Комбінована контрольна робота
з перевірки сформованості навички читання мовчки та завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного, уміння працювати з текстом, творчого на побудову висловлювання власної думки за змістом прочитаного
Кількісні показники темпу читання вголос (для розвитку темпу читання)
4 клас  ІІ семестр 90-95 сл/хв
Уважно прочитай текст (4б.)
                                      ЗАГУБЛЕНІ РУАВИЧКИ
    Товаришів у мене багато — у школі, в нашому класі й у сусідських дворах. Але найбільше дружу з Ігорем. Ми живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою. Яка в нас дружба — судіть з такої пригоди.
    Коли похолодало й випав сніг, Ігореві, щоб не мерзли руки, купили зелені вовняні рукавички, м’якенькі й теплі-теплі. Я теж захотів такі самі. Мама купила й мені.
    Одного разу на великій перерві ми кидалися сніжками. Як подзвонили на урок, припинили гру, вбігли в клас, глянули — а в нас обох немає по рукавичці. У мене лівої, в Ігоря — правої.
       Наступної перерви майже всім класом шукали. Перерили в шкільному дворі геть увесь сніг і не знайшли.
— Ну, де вона пропала? — сумував Ігор. — Тепер удома будуть лаяти….
— І мене лаятимуть…. — журився я.
      Після того вже й учителів мало слухали на уроках. Все думали про загублені рукавички і про те, як пояснити вдома, де вони поділися.   А що, як віддати йому свою рукавичку? — раптом подумав я. — У нього ж права, в мене — ліва. Якраз і буде пара!..”
           Авжеж, так і зроблю — віддам свою. Тоді вдома не узнають, що він загубив, і не лаятимуть. Але якщо вже віддавати Ігореві свою рукавичку, то треба, щоб і він про це не знав!..
          Так і зробив. Наприкінці останнього уроку засунув тихцем рукавичку в Ігорів ранець, глибоко, на саме дно. Однак вийшло непередбачене, довелося самому дивуватися. Коли я вдома виклав на стіл зі свого ранця книжки та зошити, то разом з ними витягнув і зелену вовняну рукавичку. Спершу подумав, що ми з Ігорем переплутали ранці. Таке вже не раз було, бо вони однакові. Щоб остаточно переконатися в тому, подивився на зошити. Ні, зошити мої. Значить, не переплутали. А як же тоді в мій ранець потрапила оця рукавичка? Адже я добре пам’ятаю, що засовував її не у свій, а в Ігорів.
         Стривай, стривай, рукавичка ж із правої руки! Тепер усе ясно… виявляється, Ігор теж хотів мене виручити й засунув у мій ранець свою рукавичку. От сміхота, от комедія!..
         Хапаю рукавичку і мерщій до Ігоря. Тільки відчинив двері, відчиняються навпроти і його. Я тримаю зелену вовняну рукавичку, і у нього в руці така ж…

 (355 слів)                                           За Борисом Комаром

Виконай завдання.
2.У якому реченні описано пригоду, що сталася з персонажами твору?(1б.)
А       “ Ми живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо    
          за однією партою ”.
Б       “ Як подзвонили на урок, припинили гру, вбігли в клас, глянули, а в
           нас обох немає по рукавичці ”.
В       “ Все думали про загублені рукавички і про те, як пояснити вдома, де
            вони поділися ”.

3      3. Які слова тексту передають переживання хлопців через пригоду, що з ними сталася? (1б.)
А       “…все думали про загублені рукавички ”
Б       “…як пояснити вдома, де вони (рукавички) поділися ”
В       “…засунув тихцем рукавичку в ранець ”

4.    4. Чому учні всього класу перерили в шкільному дворі увесь сніг?(2б.)
     __________________________________________________________________
__________________________________________________________________

         5. Установи відповідність між словами і їхніми лексичними значеннями. (2б.)
А       комедія
А

Б

В

Б       тихцем
В       ранець
1       потай, непомітно, криючись
2       школярська сумка, яку носять на спині
3       драматичний твір з веселим, смішним сюжетом

1      6. Як могли б розвиватися події, пов’язані з загубленими рукавичками, якби хлопці не були справжніми друзями? Свою думку обґрунтуй. (2б.)
_  ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Завдання для дистанційного опрацювання
 для 4 класу
з 27.04 по 08.05.2020

27.04.20
Літературне читання
В.Сухомлинський «Не загубив, а знайшов», с. 159 .
Прочитай і поміркуй, про що хотів сказати автор своїм читачам.
Математика
Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач. С.159, №№1006
Природознавство
 Які природні заповідники є в Україні?
Перегляньте і придумай влучний заклик (девіз) про необхідність охорони природи
Образотворче мистецтво
Їжачок з пластиліну і насіння

        28.04.20
Літературне читання
Всеволод Нестайка «Шурка і Шурко». С.160-166.
Поміркуй, як бит и продовжив оповідання?
Українська мова
Повторення і узагальнення за теми: «Дієслово»
Перевірна робота: перевірка мовних знань і умінь з тем: «Дієслово» (За додатком)
Математика
Середнє арифметичне. С. 159,№1014

29.04.20
Українська мова
Повторення і узагальнення за теми: «Прислівник»
Перевірна робота: перевірка мовних знань і умінь з тем: «Прислівник» (За додатком)
Математика  
Ділення багатоцифрових чисел  на двоцифрові. Розв’язування задач. с.160 №1022 (усно),с.161 ,№№1026,1027
Природознавство
Як охороняти природу  рідного краю. С.172
Підготувати розповідь про особливості й цінність природи свого краю. (Запишіть)

30.04.20
Літературне читання
Всеволод Нестайка «Шурка і Шурко». С.160-166.
Напишіть, який характер у дівчинки.
Українська мова
Повторення. Текст.Речення. с. 177, впр.351 (1-4 зд.)
Пригадай типи текстів та його будову (с.11 )
Математика
Ділення багатоцифрових чисел  на двоцифрові у випадку , коли частка моє нуль. Розвязування задач.), с.161,№1030 (усно),с.162,№№1034,1035

04.05.20
Літературне читання
Урок позакласного читання. Людина починається з добра.  З  «Позакласного читання» прочитайте один із творів з даної теми.
Природознавство
Робота над тестами ( За додатком)
Математика
Ділення багатоцифрових чисел  на двоцифрові у випадку , коли частка моє нуль. Розвязування задач. С.162,№1041
Образотворче мистецтво
Україна – моя Батьківщина.
05.05.20
Літературне читання
Марія Чумарна «Казка про друга», с 166-168
Прочитайте і перекажіть рідним
Українська мова
Повторення вивченого. Слово. Значення слова. Пригадай будову слова. https://www.youtube.com/watch?v=cwg68TtjaTQ
С.180, впр. 358
Математика
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв’язування задач..с.163 №1044 (усно),  №1049

06.05.20
Українська мова
Повторення вивченого . Слово.Значення слова. С.180, впр.360
Математика
Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного. С.163, №1051 (усно), с.165,№ 1057
Природознавство
Робота над тестами ( За додатком)

07.05.20
Літературне читання
Марія Чумарна «Казка про друга», с 168-170
Прочитайте і перекажіть рідним. Попрацюйте з тестами
Українська мова
Перевірна робота:списування  (за додатком)
Математика
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу
08.05.20
Літературне читання
В.Нестайко «Із  сміхом треба бути обережним»,с.171
Поміркуйте, чи можна сміятися з іншої людини
Я у світі
Мандруємо Європою
Основи здоров’я
Розвиток творчих здібностей.
Трудове навчання
https://www.youtube.com/watch?v=ushBBTOyNvk

Аудіодиктанти для 4 класу 


https://www.youtube.com/watch?v=NzmdPzx2tzs&fbclid=IwAR3UP4atP7HiXyrpf1Fi7hBGA3vGNyFCZx6gDHHWfDC4zcduvSW7SKx-Vsg


Множемо багатоцифрові числа 


Завдання для дистанційного опрацювання
 для 4 класу
з 06.06  по 24.04.2020

Дата
Завдання
06.04.
2020 
Літературне читання
Чарівні перетворення. О.Пушкін «Казка про царя Салтана...», стор. 139-142
Математика
Повторення таблиць множення та ділення
Природознавство
Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини? С.158-159
Образотворче мистецтво
Малюємо кошеня
07.04.
2020 


Літературне читання
Читання творів з книги «Позакласне читання»
 ( розділ «Сторінки з книги пригод»)
Українська мова  
Поняття про прислівник як частину мови
С.165 – правило,с.166 впр.325 (всі завдання)
Математика
 Повторення множення  двоцифрових чисел.
С.147, №921(повторити письмове множення), с.148 №№926,927
08.04.
2020
Українська мова
 Поняття про прислівник як частину мови. Прислівники-синоніми. С.167, впр.328
Математика
Множення багатоцифрового числа на  двоцифрове. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
 С.149,№№933,934
Природознавство
Яка природа в степу? С.160-162
09.04.
2020
Літературне читання
Г.К.Андерсен с.143
 Українська мова
Прислівники-антоніми
С.168, впр.331
Математика
Множення багатоцифрового числа на  двоцифрове. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
 С.150, №№940, 941
Музичне мистецтво
Н.Май «Калинова Україна»
10.04.
2020
Літературне читання 
Г.К.Андерсен «Гидке каченя», с.144-150  - читати і переказувати казку
Математика
Множення іменованих чисел на двоцифрові числа.
С.151, №949
Я у світі 
Культурна спадщина України
Основи здоров'я 
Самооцінка і поведінка людини
13.04.
2020
Літературне читання
Г.К.Андерсен «Гидке каченя», с.144-150  - читати і переказувати казку
Математика
Знаходження  значень виразів на сумісні дії.
С.152,№№957,958
Природознавство
Які галузі господарства  розвинені у степовій зоні? С.163 -164
Образотворче мистецтво
 Ілюстрація до казки «Котигорошко»

14.04.
2020
Літературне читання
Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела», с.151 – 153, читати твір, скласти план
Українська мова  
Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.
С.169 – правило, с.170,впр.335
Математика
Множення багатоцифрових чисел на  трицифрове. Задачі на рух. С153,№№966,967
15.04
2020
Українська мова
Однорідні члени речення, виражені прислівниками
С.172, впр.338
Математика
 Множення багатоцифрових чисел на трицифрове виду 1578 х 403. С.153,№ 969 (усно) С.154, №№975,976
Природознавство
Якою є природа Карпатських і Кримських гір. С.165-168
16.04.
2020
Літературне читання
Твори з позакласного читання «Казки зарубіжних письменників»
Українська мова
Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах
С.173, впр.341
Математика
Ділення трицифрових чисел на двоцифрове. С.154, №978 (усно розібрати), с.155,№№985,986
Музичне мистецтво
"Музична слава України "Наша рідна Україна"   
17.04.
2020
Літературне читання
Перевір свої досягнення, с. 154. Дати письмово відповідь на запитання
Я у світі 
Україна на карті світу
Трудове навчання
Квітка Нарцис
Основи здоров'я 
Повага і самоповага.
21.04.
2020
Літературне читання
А.Костецький , с.156 – читати і переказувати
Математика
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею. Задачі на знаходження  середнього арифметичного  С.155, №987 (усно розібрати), с.157 – правило, №№994,995
Українська мова
Практичне ознайомлення з написанням найуживаніших  прислівників. С.174, впр.345 (усі завдання)

22.04.
2020
Математика
Ділення  багатоцифрових  чисел на двоцифрове. Рівняння . С.158 №1004 (усно), с.159, №№1011,1012
Природознавство
Скласти розповідь і записати «Чому ліси називають «легенями» планети»
23.04
2020
Літературне читання
А.Костецький «Мрія», с.156-157 – виразно читати
Українська мова
 Розбір прислівника як частини мови
С.176, впр.350 (усі завдання)
Математика
«Ділення багатоцифрових чисел на  двоцифрові .
С.160, №№1018,1019
24.04.
2020
Літературне читання
А.Костецький «Спішу додому», с.158 – виразно читати, відповідати на запитання
Я у світі
Європейський союз
Основи здоровя
Звички і здоровя. Формування звичок



Працюємо над задачами


Працюємо за посиланням


Вивчаємо дієслово








Вивчаємо ділення багатоцифрових числе








Математичні фокуси



Літературне читання 

Пройти тестування 


Що ми знаємо про дієслово

https://www.youtube.com/watch?v=QCuFm4RKRF4

https://www.youtube.com/watch?v=NceNVX8Ol7o




Індивідуальний план роботи вчителя 4 класу
та самоосвіти під час карантину

п/п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
12.03.
2020
1.Бесіда – інструктаж про запобігання та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями  .
2.Підготувати та систематизувати посильні навчальні завдання для виконання учнями під час карантину.


2
13.03.
2020 
1. Розробка  і розміщення на шкільному сайті та блозі завдань для учнів 4 класу на період карантину
2. Онлайн консультація для батьків 4 класу

Літературне читання
"Вступ до розділу. Езоп - перший байкар", с. 116-117  https://www.youtube.com/watch?v=eAXIYYSFmME
Я у світі 
"Навчання - основний обов'язок дітей"    
Основи здоров'я 
"Безпечна прогулянка"  
Трудове навчання
Іграшки зі штучних матеріалів.
3
16.03.
2020 
1. Виготовлення дидактичного матеріалу
2. Онлайн консультація для батьків 4 класіу
3. Переглянути відео «Як захиститися від коронавірусу»

Літературне читання
«Езоп – перший байкар. Езоп «Двоє приятелів», с.116-118
Математика
«Ділення з остачею на двоцифрове число», с.138, №858 (усно), с.139, № 865,866
Природознавство
Які види ґрунтів є в Україні?,с.144-146
Образотворче мистецтво
 "Композиція "Свято весняної природи"https://www.youtube.com/watch?v=ZSjuk8UdZDA&t=151s
4
17.03.
2020
1. Упорядкування папки класного керівника
2.  Розробка  і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 4 класу на період карантину
3. Онлайн консультація для батьків 4 класів
 Літературне читання
"Життя і творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки байки. Л. Глібов "Зозуля й Півень" (с.119-121)  https://www.youtube.com/watch?v=8ioQWnTG-0Q
Українська мова  
"Часи дієслів. Змінювання дієслів за часами." С.143, Попрацювати з таблицею, с.144 –правило,с.145, впр. 285
Математика
 "Ділення з остачею на двоцифрове число.Усне ділення круглих чисел на розрядні числа» , с.139 №868 (усно).с.140 №874,875
5
18.03.
2020
1. Робота з шкільною документацією 
( робота з класним журналом)

2. Підготовка матеріалів до занять з майбутніми першокласниками (НУШ)
3. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів.
4. Онлайн консультація для учнів 4 класу
Українська мова
«Часи дієслів.Змінювання дієслів за часами і числами»,с.146 –правило, впр.288
Математика
 "Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею". С. 140 №876 (усно), с.141 № 883,884
Природознавство
"Про що розповідає карта природних зон України?" (с. 147-148  
6
19.03.
2020

1. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ
2. Опрацювання фахової літератури
3. Розміщення завдань для учнів 4 класів    (соціальна мережа Viber)
4. Індивідуальні консультації для учнів 4 класу  в онлайн – режимі.
Літературне читання
Життя і творчість Олени Пчілки. Олена Пчілка. «Котова наука», с.121-123
Українська мова
Повторення вивченого матеріалу. С.147,151,154,158,впр.301,309
Математика
«Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа»,с.141 №887(усно),с.142 №№891,892
Музичне мистецтво
"Музична слава України "Наша рідна Україна"   
7
20.03.
2020
1. Упорядкування папки виховних  заходів  класного керівника 
2. Перевірка завдань учнів
3. Дистанційна онлайн- консультація 
4. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ДПА 4 клас
Літературне читання 
"Особливості п'єси-казки як жанру. Неля Шейко-Медведєва "Лисиця,що впала з неба", с. 124-128    

Я у світі 
"Про правоопорушення", с. 108     https://www.youtube.com/watch?v=rdJ5czXu-YQ
Основи здоров'я 
"Безпека дорожнього руху"
8
23.03.
2020
Канікули
1. Корекція виховного плану на ІІ семестр.
2. Складання плану занять з майбутніми першокласниками. 
3. Добірка матеріалу до батьківських зборів
Переглянути відео
«Як захиститися від коронавірусу»
9
24.03
2020
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Проходження  партнерського курсу «Онлайн-сервіси для вчителів»
3.Перегляд вебінару «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки»
Переглянути мультфільм 
«Корисні підказки. Сам вдома»
10
25.03.
2020
1.  Добірка відеоматеріалу до уроків 
2.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів
3.Перегляд вебінару «Використання Zoom для проведення дистанційного навчання»
Переглянути відео 
«Корисні підказки. Електроприлади»
11
26.03.
2020
1. Добірка відео матеріалу до уроків 
3.Систематизація матеріалів у кабінеті.
Поради як зберегти зоров'я
10
27.03.
2020
1. Прибирання кабінету.
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
3. Підготовка конспектів уроків
Корисні підказки. Коли тобі нудно
12
30.03.
2020
1.  2. Розміщення завдань для учнів 4 класу
(соціальна мережа Viber, блог)
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 

Літературне читання
"Особливості п'єси-казки як жанру. Неля Шейко-Медведєва "Лисиця,що впала з неба", с. 124-128  
Природознавство
«Як природа Полісся впливає на господарську діяльність людини?». С.152-154
Математика
«Ділення виду  45780; 60 і 299600:700. Задачі на рух»,с.143 №895(усно),с.144 №№900,901
Образотворче мистецтво
 "Композиція "Український рушничок" https://www.youtube.com/watch?v=dHWngYz33Yg
13
31.03.
2020
2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.
3. Підбір завдань для учнів 4 класу в умовах навчання дистанційної форми.
Літературне читання
– опрацювання творів із «Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання 3-4 класах»
Українська мова
 "Дієслова на -ся", с.162, впр.318.   https://www.youtube.com/watch?v=WXyXjiV6CfU
Математика
«Ділення багатоцифрових чисел на  двоцифрові круглі числа у випадку, коли у частці є нуль»,с.145№№909,910
14
01.04.
2020
1. Розміщення завдань для учнів 4 класу
(соціальна мережа Viber та блог)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
Математика
«Ділення багатоцифрових чисел на  двоцифрові круглі числа у випадку, коли у частці є нуль»,с.145, №№ 919,920
Українська мова 
Підготовка до контрольного диктанту (самодиктант)
Природознавство
«Чому природну зону назвали лісостеповою?».С.155-157
15
02.04.
2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Робота зі шкільною документацією.
3. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber та блог )
Літературне читання
Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі ка­зок...». Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (урив­ки), стор.135-139
Українська мова 
Узагальнюючий урок за темою «Дієслово», с. 164, впр.322
Математика
«Повторення вивченого»,с.146
Музичне мистецтво
Повторення вивчених пісень
16
03.04
.2020
1. Підготовка конспектів уроків
2.Корекція календарно – тематичного планування.
3. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber та блог )
4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

Літературне читання
Чарівні перетворення. О.Пушкін «Казка про царя Салтана...», стор. 139-142
Я у світі 
Передбачайте наслідки своїх вчинків. За скоєне відповідають перед законом.
Трудове навчання
Самообслуговування. Моделювання взуття. Догляд за взуттям.
Основи здоров'я 
Рух на перехресті, майдані.


Немає коментарів:

Дописати коментар