Навички читання мовчки
Комбінована контрольна робота
з перевірки сформованості навички читання мовчки та
завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного, уміння працювати
з текстом, творчого на побудову висловлювання власної думки за змістом
прочитаного
Кількісні показники темпу читання вголос (для розвитку
темпу читання)
4 клас ІІ семестр
90-95 сл/хв
Уважно прочитай текст (4б.)
ЗАГУБЛЕНІ РУАВИЧКИ
Товаришів у мене багато — у
школі, в нашому класі й у сусідських дворах. Але найбільше дружу з Ігорем. Ми
живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою.
Яка в нас дружба — судіть з такої пригоди.
Коли похолодало й випав сніг,
Ігореві, щоб не мерзли руки, купили зелені вовняні рукавички, м’якенькі й
теплі-теплі. Я теж захотів такі самі. Мама купила й мені.
Одного разу на великій перерві ми
кидалися сніжками. Як подзвонили на урок, припинили гру, вбігли в клас, глянули
— а в нас обох немає по рукавичці. У мене лівої, в Ігоря — правої.
Наступної перерви майже всім
класом шукали. Перерили в шкільному дворі геть увесь сніг і не знайшли.
— Ну, де вона пропала? — сумував Ігор. — Тепер удома будуть лаяти….
— І мене лаятимуть…. — журився я.
Після того вже й учителів мало
слухали на уроках. Все думали про загублені рукавички і про те, як пояснити
вдома, де вони поділися. А що, як
віддати йому свою рукавичку? — раптом подумав я. — У нього ж права, в мене —
ліва. Якраз і буде пара!..”
Авжеж, так і зроблю — віддам свою.
Тоді вдома не узнають, що він загубив, і не лаятимуть. Але якщо вже віддавати
Ігореві свою рукавичку, то треба, щоб і він про це не знав!..
Так і зробив. Наприкінці
останнього уроку засунув тихцем рукавичку в Ігорів ранець, глибоко, на саме
дно. Однак вийшло непередбачене, довелося самому дивуватися. Коли я вдома
виклав на стіл зі свого ранця книжки та зошити, то разом з ними витягнув і
зелену вовняну рукавичку. Спершу подумав, що ми з Ігорем переплутали ранці.
Таке вже не раз було, бо вони однакові. Щоб остаточно переконатися в тому,
подивився на зошити. Ні, зошити мої. Значить, не переплутали. А як же тоді в
мій ранець потрапила оця рукавичка? Адже я добре пам’ятаю, що засовував її не у
свій, а в Ігорів.
Стривай, стривай, рукавичка
ж із правої руки! Тепер усе ясно… виявляється, Ігор теж хотів мене виручити й
засунув у мій ранець свою рукавичку. От сміхота, от комедія!..
Хапаю рукавичку і мерщій до
Ігоря. Тільки відчинив двері, відчиняються навпроти і його. Я тримаю зелену
вовняну рукавичку, і у нього в руці така ж…
(355 слів) За
Борисом Комаром
Виконай
завдання.
2.У якому реченні описано пригоду, що сталася з персонажами твору?(1б.)
А “ Ми живемо в одному будинку й
навчаємося в одному класі, і сидимо
за однією партою ”.
Б “ Як подзвонили на урок,
припинили гру, вбігли в клас, глянули, а в
нас обох немає по
рукавичці ”.
В “ Все думали про загублені
рукавички і про те, як пояснити вдома, де
вони поділися ”.
3 3. Які слова тексту передають
переживання хлопців через пригоду, що з ними сталася? (1б.)
А “…все думали про загублені
рукавички ”
Б “…як пояснити вдома, де вони
(рукавички) поділися ”
В “…засунув тихцем рукавичку в
ранець ”
4. 4. Чому учні всього класу
перерили в шкільному дворі увесь сніг?(2б.)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
5. Установи відповідність
між словами і їхніми лексичними значеннями. (2б.)
А комедія
А
Б
В
Б тихцем
В ранець
1 потай, непомітно, криючись
2 школярська сумка, яку носять
на спині
3 драматичний твір з веселим,
смішним сюжетом
1 6. Як могли б розвиватися
події, пов’язані з загубленими рукавичками, якби хлопці не були справжніми
друзями? Свою думку обґрунтуй. (2б.)
_
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для дистанційного опрацювання
для 4 класу
з 27.04 по 08.05.2020
27.04.20
Літературне
читання
В.Сухомлинський «Не загубив, а знайшов», с. 159 .
Прочитай і поміркуй, про що хотів сказати автор своїм
читачам.
Математика
Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове.
Розв’язування задач. С.159, №№1006
Природознавство
Які природні
заповідники є в Україні?
Перегляньте і придумай влучний заклик (девіз) про
необхідність охорони природи
Образотворче
мистецтво
Їжачок з пластиліну і насіння
28.04.20
Літературне
читання
Всеволод Нестайка «Шурка і Шурко». С.160-166.
Поміркуй, як бит и продовжив оповідання?
Українська
мова
Повторення і узагальнення за теми:
«Дієслово»
Перевірна робота: перевірка мовних знань і умінь з тем:
«Дієслово» (За додатком)
Математика
Середнє арифметичне. С. 159,№1014
29.04.20
Українська
мова
Повторення і узагальнення за
теми: «Прислівник»
Перевірна робота: перевірка мовних знань і умінь з тем:
«Прислівник» (За додатком)
Математика
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування задач. с.160
№1022 (усно),с.161 ,№№1026,1027
Природознавство
Як охороняти природу
рідного краю. С.172
Підготувати розповідь про особливості й цінність природи
свого краю. (Запишіть)
30.04.20
Літературне читання
Всеволод
Нестайка «Шурка і Шурко». С.160-166.
Напишіть,
який характер у дівчинки.
Українська мова
Повторення.
Текст.Речення. с. 177, впр.351 (1-4 зд.)
Пригадай
типи текстів та його будову (с.11 )
Математика
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові у
випадку , коли частка моє нуль. Розвязування задач.), с.161,№1030
(усно),с.162,№№1034,1035
04.05.20
Літературне читання
Урок
позакласного читання. Людина починається з добра. З
«Позакласного читання» прочитайте один із творів з даної теми.
Природознавство
Робота
над тестами ( За додатком)
Математика
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку
, коли частка моє нуль. Розвязування задач. С.162,№1041
Образотворче мистецтво
Україна
– моя Батьківщина.
05.05.20
Літературне читання
Марія
Чумарна «Казка про друга», с 166-168
Прочитайте
і перекажіть рідним
Українська мова
Повторення
вивченого. Слово. Значення слова. Пригадай будову слова. https://www.youtube.com/watch?v=cwg68TtjaTQ
С.180,
впр. 358
Математика
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв’язування задач..с.163 №1044
(усно), №1049
06.05.20
Українська мова
Повторення
вивченого . Слово.Значення слова. С.180, впр.360
Математика
Ділення
іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього
арифметичного. С.163, №1051 (усно), с.165,№ 1057
Природознавство
Робота
над тестами ( За додатком)
07.05.20
Літературне читання
Марія
Чумарна «Казка про друга», с 168-170
Прочитайте
і перекажіть рідним. Попрацюйте з тестами
Українська мова
Перевірна
робота:списування (за додатком)
Математика
Сумісні
дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу
С.166,№№1965,1066
https://www.youtube.com/watch?v=kw2PI9w75xw&fbclid=IwAR3T2kvfuEWEtP9g1e6kvGp4V8K1s8vM9vZE3iOp23MwjJR9fATOk5G66EY&app=desktop
08.05.20
Літературне
читання
В.Нестайко «Із
сміхом треба бути обережним»,с.171
Поміркуйте, чи можна сміятися з іншої людини
Я у світі
Мандруємо Європою
Основи
здоров’я
Розвиток творчих здібностей.
Трудове
навчання
https://www.youtube.com/watch?v=ushBBTOyNvk
Навички читання мовчки
Комбінована контрольна робота
з перевірки сформованості навички читання мовчки та
завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного, уміння працювати
з текстом, творчого на побудову висловлювання власної думки за змістом
прочитаного
Кількісні показники темпу читання вголос (для розвитку
темпу читання)
4 клас ІІ семестр
90-95 сл/хв
Уважно прочитай текст (4б.)
ЗАГУБЛЕНІ РУАВИЧКИ
Товаришів у мене багато — у
школі, в нашому класі й у сусідських дворах. Але найбільше дружу з Ігорем. Ми
живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою.
Яка в нас дружба — судіть з такої пригоди.
Коли похолодало й випав сніг,
Ігореві, щоб не мерзли руки, купили зелені вовняні рукавички, м’якенькі й
теплі-теплі. Я теж захотів такі самі. Мама купила й мені.
Одного разу на великій перерві ми
кидалися сніжками. Як подзвонили на урок, припинили гру, вбігли в клас, глянули
— а в нас обох немає по рукавичці. У мене лівої, в Ігоря — правої.
Наступної перерви майже всім
класом шукали. Перерили в шкільному дворі геть увесь сніг і не знайшли.
— Ну, де вона пропала? — сумував Ігор. — Тепер удома будуть лаяти….
— І мене лаятимуть…. — журився я.
Після того вже й учителів мало
слухали на уроках. Все думали про загублені рукавички і про те, як пояснити
вдома, де вони поділися. А що, як
віддати йому свою рукавичку? — раптом подумав я. — У нього ж права, в мене —
ліва. Якраз і буде пара!..”
Авжеж, так і зроблю — віддам свою.
Тоді вдома не узнають, що він загубив, і не лаятимуть. Але якщо вже віддавати
Ігореві свою рукавичку, то треба, щоб і він про це не знав!..
Так і зробив. Наприкінці
останнього уроку засунув тихцем рукавичку в Ігорів ранець, глибоко, на саме
дно. Однак вийшло непередбачене, довелося самому дивуватися. Коли я вдома
виклав на стіл зі свого ранця книжки та зошити, то разом з ними витягнув і
зелену вовняну рукавичку. Спершу подумав, що ми з Ігорем переплутали ранці.
Таке вже не раз було, бо вони однакові. Щоб остаточно переконатися в тому,
подивився на зошити. Ні, зошити мої. Значить, не переплутали. А як же тоді в
мій ранець потрапила оця рукавичка? Адже я добре пам’ятаю, що засовував її не у
свій, а в Ігорів.
Стривай, стривай, рукавичка
ж із правої руки! Тепер усе ясно… виявляється, Ігор теж хотів мене виручити й
засунув у мій ранець свою рукавичку. От сміхота, от комедія!..
Хапаю рукавичку і мерщій до
Ігоря. Тільки відчинив двері, відчиняються навпроти і його. Я тримаю зелену
вовняну рукавичку, і у нього в руці така ж…
(355 слів) За
Борисом Комаром
Виконай
завдання.
2.У якому реченні описано пригоду, що сталася з персонажами твору?(1б.)
А “ Ми живемо в одному будинку й
навчаємося в одному класі, і сидимо
за однією партою ”.
Б “ Як подзвонили на урок,
припинили гру, вбігли в клас, глянули, а в
нас обох немає по
рукавичці ”.
В “ Все думали про загублені
рукавички і про те, як пояснити вдома, де
вони поділися ”.
3 3. Які слова тексту передають
переживання хлопців через пригоду, що з ними сталася? (1б.)
А “…все думали про загублені
рукавички ”
Б “…як пояснити вдома, де вони
(рукавички) поділися ”
В “…засунув тихцем рукавичку в
ранець ”
4. 4. Чому учні всього класу
перерили в шкільному дворі увесь сніг?(2б.)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
5. Установи відповідність
між словами і їхніми лексичними значеннями. (2б.)
А комедія
А
|
|
Б
|
|
В
|
|
Б тихцем
В ранець
1 потай, непомітно, криючись
2 школярська сумка, яку носять
на спині
3 драматичний твір з веселим,
смішним сюжетом
1 6. Як могли б розвиватися
події, пов’язані з загубленими рукавичками, якби хлопці не були справжніми
друзями? Свою думку обґрунтуй. (2б.)
_
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Завдання для дистанційного опрацювання
https://www.youtube.com/watch?v=kw2PI9w75xw&fbclid=IwAR3T2kvfuEWEtP9g1e6kvGp4V8K1s8vM9vZE3iOp23MwjJR9fATOk5G66EY&app=desktop
Аудіодиктанти для 4 класу
https://www.youtube.com/watch?v=NzmdPzx2tzs&fbclid=IwAR3UP4atP7HiXyrpf1Fi7hBGA3vGNyFCZx6gDHHWfDC4zcduvSW7SKx-Vsg
Множемо багатоцифрові числа
Завдання для дистанційного опрацювання
для
4 класу
з 06.06
по 24.04.2020
Дата
Завдання
06.04.
2020
Літературне читання
Чарівні перетворення. О.Пушкін «Казка про царя
Салтана...», стор. 139-142
Математика
Повторення таблиць множення
та ділення
Природознавство
Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність
людини? С.158-159
Образотворче мистецтво
Малюємо кошеня
07.04.
2020
Літературне читання
Читання творів з книги «Позакласне читання»
( розділ
«Сторінки з книги пригод»)
Українська мова
Поняття про прислівник як частину мови
С.165 – правило,с.166 впр.325 (всі завдання)
Математика
Повторення множення двоцифрових чисел.
С.147, №921(повторити письмове множення), с.148
№№926,927
08.04.
2020
Українська мова
Поняття про
прислівник як частину мови. Прислівники-синоніми. С.167, впр.328
Математика
Множення багатоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на знаходження числа за
двома різницями.
С.149,№№933,934
Природознавство
Яка природа в степу? С.160-162
09.04.
2020
Літературне читання
Г.К.Андерсен с.143
Українська
мова
Прислівники-антоніми
С.168, впр.331
Математика
Множення багатоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на знаходження числа за
двома різницями.
С.150, №№940, 941
Музичне мистецтво
Н.Май «Калинова Україна»
10.04.
2020
Літературне читання
Г.К.Андерсен «Гидке каченя», с.144-150 - читати і переказувати казку
Математика
Множення іменованих чисел на двоцифрові числа.
С.151, №949
Я у світі
Культурна спадщина України
Основи здоров'я
Самооцінка і поведінка людини
13.04.
2020
Літературне читання
Г.К.Андерсен «Гидке каченя», с.144-150 - читати і переказувати казку
Математика
Знаходження значень виразів на сумісні дії.
С.152,№№957,958
Природознавство
Які галузі господарства
розвинені у степовій зоні? С.163 -164
Образотворче мистецтво
Ілюстрація до казки «Котигорошко»
14.04.
2020
Літературне читання
Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела», с.151 – 153,
читати твір, скласти план
Українська мова
Побудова речень з однорідними членами, вираженими
прислівниками.
С.169 – правило, с.170,впр.335
Математика
Множення багатоцифрових чисел на трицифрове. Задачі на рух. С153,№№966,967
15.04
2020
Українська мова
Однорідні члени речення, виражені прислівниками
С.172, впр.338
Математика
Множення багатоцифрових чисел на трицифрове виду
1578 х 403. С.153,№ 969 (усно) С.154, №№975,976
Природознавство
Якою є природа Карпатських і Кримських гір. С.165-168
16.04.
2020
Літературне читання
Твори з позакласного читання «Казки зарубіжних
письменників»
Українська мова
Роль прислівників у художніх і науково-популярних
текстах
С.173, впр.341
Математика
Ділення трицифрових чисел на двоцифрове. С.154, №978
(усно розібрати), с.155,№№985,986
Музичне мистецтво
"Музична слава України "Наша рідна
Україна"
17.04.
2020
Літературне читання
Перевір свої досягнення, с. 154. Дати письмово
відповідь на запитання
Я у світі
Україна на карті світу
Трудове навчання
Квітка Нарцис
Основи здоров'я
Повага і самоповага.
21.04.
2020
Літературне читання
А.Костецький , с.156 – читати і переказувати
Математика
Ділення
трицифрових чисел на двоцифрові з остачею. Задачі на знаходження середнього арифметичного С.155, №987 (усно розібрати), с.157 –
правило, №№994,995
Українська мова
Практичне ознайомлення з написанням найуживаніших прислівників. С.174, впр.345 (усі завдання)
22.04.
2020
Математика
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове. Рівняння . С.158 №1004
(усно), с.159, №№1011,1012
Природознавство
Скласти розповідь і записати «Чому ліси називають
«легенями» планети»
23.04
2020
Літературне читання
А.Костецький «Мрія»,
с.156-157 – виразно читати
Українська мова
Розбір прислівника як частини мови
С.176, впр.350 (усі завдання)
Математика
«Ділення багатоцифрових чисел
на двоцифрові .
С.160, №№1018,1019
24.04.
2020
Літературне читання
А.Костецький «Спішу додому», с.158 – виразно читати,
відповідати на запитання
Я у світі
Європейський союз
Основи здоровя
Звички і здоровя. Формування звичок
Завдання для дистанційного опрацювання
Дата
Завдання
06.04.
2020
Літературне читання
Чарівні перетворення. О.Пушкін «Казка про царя
Салтана...», стор. 139-142
Математика
Повторення таблиць множення та ділення
Повторення таблиць множення та ділення
Природознавство
Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність
людини? С.158-159
Образотворче мистецтво
Малюємо кошеня
07.04.
2020
Літературне читання
Читання творів з книги «Позакласне читання»
( розділ
«Сторінки з книги пригод»)
Українська мова
Поняття про прислівник як частину мови
С.165 – правило,с.166 впр.325 (всі завдання)
Математика
Повторення множення двоцифрових чисел.
С.147, №921(повторити письмове множення), с.148
№№926,927
08.04.
2020
Українська мова
Поняття про
прислівник як частину мови. Прислівники-синоніми. С.167, впр.328
Математика
Множення багатоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на знаходження числа за
двома різницями.
С.149,№№933,934
Природознавство
Яка природа в степу? С.160-162
09.04.
2020
Літературне читання
Г.К.Андерсен с.143
Українська
мова
Прислівники-антоніми
С.168, впр.331
Математика
Множення багатоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на знаходження числа за
двома різницями.
С.150, №№940, 941
Музичне мистецтво
Н.Май «Калинова Україна»
10.04.
2020
Літературне читання
Г.К.Андерсен «Гидке каченя», с.144-150 - читати і переказувати казку
Математика
Множення іменованих чисел на двоцифрові числа.
С.151, №949
Я у світі
Культурна спадщина України
Основи здоров'я
Самооцінка і поведінка людини
13.04.
2020
Літературне читання
Г.К.Андерсен «Гидке каченя», с.144-150 - читати і переказувати казку
Математика
Знаходження значень виразів на сумісні дії.
Знаходження значень виразів на сумісні дії.
С.152,№№957,958
Природознавство
Які галузі господарства
розвинені у степовій зоні? С.163 -164
Образотворче мистецтво
Ілюстрація до казки «Котигорошко»
14.04.
2020
Літературне читання
Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела», с.151 – 153,
читати твір, скласти план
Українська мова
Побудова речень з однорідними членами, вираженими
прислівниками.
С.169 – правило, с.170,впр.335
Математика
Множення багатоцифрових чисел на трицифрове. Задачі на рух. С153,№№966,967
15.04
2020
Українська мова
Однорідні члени речення, виражені прислівниками
С.172, впр.338
Математика
Множення багатоцифрових чисел на трицифрове виду
1578 х 403. С.153,№ 969 (усно) С.154, №№975,976
Природознавство
Якою є природа Карпатських і Кримських гір. С.165-168
16.04.
2020
Літературне читання
Твори з позакласного читання «Казки зарубіжних
письменників»
Українська мова
Роль прислівників у художніх і науково-популярних
текстах
С.173, впр.341
Математика
Ділення трицифрових чисел на двоцифрове. С.154, №978
(усно розібрати), с.155,№№985,986
Музичне мистецтво
"Музична слава України "Наша рідна
Україна"
17.04.
2020
Літературне читання
Перевір свої досягнення, с. 154. Дати письмово
відповідь на запитання
Я у світі
Україна на карті світу
Трудове навчання
Квітка Нарцис
Основи здоров'я
Повага і самоповага.
21.04.
2020
Літературне читання
А.Костецький , с.156 – читати і переказувати
Математика
Ділення
трицифрових чисел на двоцифрові з остачею. Задачі на знаходження середнього арифметичного С.155, №987 (усно розібрати), с.157 –
правило, №№994,995
Українська мова
Практичне ознайомлення з написанням найуживаніших прислівників. С.174, впр.345 (усі завдання)
22.04.
2020
Математика
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове. Рівняння . С.158 №1004 (усно), с.159, №№1011,1012
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове. Рівняння . С.158 №1004 (усно), с.159, №№1011,1012
Природознавство
Скласти розповідь і записати «Чому ліси називають
«легенями» планети»
23.04
2020
Літературне читання
А.Костецький «Мрія»,
с.156-157 – виразно читати
Українська мова
Розбір прислівника як частини мови
С.176, впр.350 (усі завдання)
Математика
«Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові .
«Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові .
С.160, №№1018,1019
24.04.
2020
Літературне читання
А.Костецький «Спішу додому», с.158 – виразно читати,
відповідати на запитання
Я у світі
Європейський союз
Основи здоровя
Звички і здоровя. Формування звичок
Працюємо над задачами
Працюємо за посиланням
Вивчаємо дієслово
Вивчаємо ділення багатоцифрових числе
Математичні фокуси
Літературне читання
Пройти тестування
https://naurok.com.ua/test/vidatni-ukra-nski-pismenniki-47953.html
https://naurok.com.ua/test-kazaka-pro-carya-saltana-o-pushkin-152958.html
https://naurok.com.ua/test-kazaka-pro-carya-saltana-o-pushkin-152958.html
Що ми знаємо про дієслово
https://www.youtube.com/watch?v=QCuFm4RKRF4https://www.youtube.com/watch?v=NceNVX8Ol7o
Індивідуальний план роботи вчителя 4 класу
та самоосвіти під
час карантину
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1
|
12.03.
2020
|
1.Бесіда – інструктаж про запобігання та збереження
здоров'я під час карантину з батьками та учнями .
2.Підготувати та систематизувати посильні навчальні
завдання для виконання учнями під час карантину.
|
|
2
|
13.03.
2020
|
1. Розробка і розміщення на шкільному сайті та
блозі завдань для учнів 4 класу на період карантину
2. Онлайн консультація для батьків 4 класу
|
Літературне читання
"Вступ до розділу. Езоп - перший байкар", с.
116-117 https://www.youtube.com/watch?v=eAXIYYSFmME
Я у світі
"Навчання - основний обов'язок дітей"
Основи здоров'я
"Безпечна прогулянка"
Трудове навчання
Іграшки зі штучних матеріалів.
|
3
|
16.03.
2020
|
1. Виготовлення дидактичного матеріалу
2. Онлайн консультація для батьків 4 класіу
3. Переглянути відео «Як захиститися від
коронавірусу»
|
Літературне читання
«Езоп – перший байкар. Езоп «Двоє приятелів», с.116-118
Математика
«Ділення з остачею на двоцифрове число», с.138, №858 (усно), с.139, № 865,866
Природознавство
Які види ґрунтів є в Україні?,с.144-146
Образотворче мистецтво
"Композиція "Свято весняної
природи"https://www.youtube.com/watch?v=ZSjuk8UdZDA&t=151s
|
4
|
17.03.
2020
|
1. Упорядкування папки класного керівника
2. Розробка і розміщення на
шкільному сайті завдань для учнів 4 класу на період карантину
3. Онлайн консультація для батьків 4 класів
|
Літературне
читання
"Життя і творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки
байки. Л. Глібов "Зозуля й Півень" (с.119-121) https://www.youtube.com/watch?v=8ioQWnTG-0Q
Українська мова
"Часи дієслів. Змінювання дієслів за часами."
С.143, Попрацювати з таблицею, с.144 –правило,с.145, впр. 285
Математика
"Ділення з остачею на двоцифрове число.Усне
ділення круглих чисел на розрядні числа» , с.139 №868 (усно).с.140 №874,875
|
5
|
18.03.
2020
|
1. Робота з шкільною документацією
( робота з класним журналом)
2. Підготовка матеріалів до занять з майбутніми
першокласниками (НУШ)
3. Продовжити розробляти та підбирати
матеріали до тематичної перевірки знань школярів.
4. Онлайн консультація для учнів 4 класу
|
Українська мова
«Часи дієслів.Змінювання дієслів за часами і числами»,с.146
–правило, впр.288
Математика
"Письмове ділення трицифрових чисел на
круглі десятки з остачею". С. 140 №876 (усно), с.141 № 883,884
Природознавство
"Про що розповідає карта природних зон України?"
(с. 147-148
|
6
|
19.03.
2020
|
1. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ
2. Опрацювання фахової літератури
3. Розміщення завдань для учнів 4
класів (соціальна мережа Viber)
4. Індивідуальні консультації для учнів 4
класу в онлайн – режимі.
|
Літературне читання
Життя і творчість Олени Пчілки. Олена Пчілка. «Котова наука», с.121-123
Українська мова
Повторення вивченого матеріалу. С.147,151,154,158,впр.301,309
Математика
«Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з
остачею на круглі числа»,с.141 №887(усно),с.142 №№891,892
Музичне мистецтво
"Музична слава України "Наша рідна
Україна"
|
7
|
20.03.
2020
|
1. Упорядкування папки
виховних заходів класного керівника
2. Перевірка завдань учнів
3. Дистанційна онлайн- консультація
4. Опрацювання інструкцій та методичних
рекомендацій щодо проведення ДПА 4 клас
|
Літературне читання
"Особливості п'єси-казки як жанру. Неля
Шейко-Медведєва "Лисиця,що впала з неба", с. 124-128
Я у світі
"Про правоопорушення", с. 108
https://www.youtube.com/watch?v=rdJ5czXu-YQ
Основи здоров'я
"Безпека дорожнього руху"
|
8
|
23.03.
2020
|
Канікули
1. Корекція виховного плану на ІІ семестр.
2. Складання плану занять з майбутніми
першокласниками.
3. Добірка матеріалу до батьківських зборів
|
Переглянути відео
«Як захиститися від коронавірусу»
|
9
|
24.03
2020
|
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури
для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Проходження
партнерського курсу «Онлайн-сервіси для вчителів»
3.Перегляд вебінару «Технології дистанційного навчання
в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки»
|
Переглянути мультфільм
«Корисні підказки. Сам вдома»
|
10
|
25.03.
2020
|
1. Добірка відеоматеріалу до уроків
2. Перегляд інформаційно-методичної
літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших
школярів
3.Перегляд вебінару «Використання Zoom для проведення
дистанційного навчання»
|
Переглянути відео
«Корисні підказки. Електроприлади»
|
11
|
26.03.
2020
|
1. Добірка відео матеріалу до уроків
2.Перегляд вебінару «Розвитoк
різних видів пам’яті в початкових класах НУШ»
3.Систематизація матеріалів у кабінеті.
|
Поради як зберегти зоров'я
|
10
|
27.03.
2020
|
1. Прибирання кабінету.
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах
навчання в дистанційній формі
3. Підготовка конспектів уроків
|
Корисні підказки. Коли тобі нудно
|
12
|
30.03.
2020
|
1. 2. Розміщення завдань для учнів 4 класу
(соціальна мережа Viber, блог)
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
Літературне читання
"Особливості п'єси-казки як жанру. Неля
Шейко-Медведєва "Лисиця,що впала з неба", с. 124-128
Природознавство
«Як природа Полісся впливає на господарську діяльність
людини?». С.152-154
Математика
«Ділення виду 45780; 60 і 299600:700. Задачі на рух»,с.143 №895(усно),с.144 №№900,901 Образотворче мистецтво
"Композиція "Український
рушничок" https://www.youtube.com/watch?v=dHWngYz33Yg
|
13
|
31.03.
2020
|
2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.
3. Підбір завдань для учнів 4 класу в умовах навчання
дистанційної форми.
|
Літературне читання
– опрацювання творів із «Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання 3-4 класах»
Українська мова
"Дієслова на -ся", с.162, впр.318.
https://www.youtube.com/watch?v=WXyXjiV6CfU
Математика
«Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли у частці є нуль»,с.145№№909,910 |
14
|
01.04.
2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 4 класу
(соціальна мережа Viber та блог)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах
навчання в дистанційній формі
|
Математика
«Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли у частці є нуль»,с.145, №№ 919,920 Українська мова
Підготовка до контрольного диктанту (самодиктант)
Природознавство
«Чому природну зону назвали лісостеповою?».С.155-157
|
15
|
02.04.
2020
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури
для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Робота зі шкільною документацією.
3. Розміщення завдань для
учнів (соціальна мережа Viber та блог )
|
Літературне читання
Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі
казок...». Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення.
О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (уривки), стор.135-139
Українська мова
Узагальнюючий урок за темою «Дієслово», с. 164, впр.322
Математика
«Повторення вивченого»,с.146
Музичне мистецтво
Повторення вивчених пісень
|
16
|
03.04
.2020
|
1. Підготовка конспектів уроків
2.Корекція календарно – тематичного планування.
3. Розміщення завдань для
учнів (соціальна мережа Viber та блог )
4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів
засвоєння матеріалу.
|
Літературне читання
Чарівні перетворення. О.Пушкін «Казка про царя
Салтана...», стор. 139-142
Я у світі
Передбачайте наслідки своїх вчинків. За скоєне відповідають
перед законом.
Трудове навчання
Самообслуговування. Моделювання взуття. Догляд за
взуттям.
Основи здоров'я
Рух на перехресті, майдані.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар